کلاس های تیزهوشان ششم و نهم در اهواز

کلاس های تیزهوشان در اهواز

“برای ثبت نام در کلاس های تیزهوشان در اهواز استاد پوریا رجب زاده و کسب اطلاعات بیشتر با شماره: 09014027356 تماس حاصل فرمایید”

 

کلاس حضوری تیزهوشان در اهواز یکی از بهترین راه های موفقیت دانش آموزان اهوازی در کنکور می باشند. مدرسه های ممتاز و برتر کشور، سالیانه به منظور جذب دانش آموزان با استعداد و سخت کوش از طریق آزمون هوش و استعداد تحلیلی سعی دارند که مسیر دانش آموزان مستعد کشور را تا روز کنکور به نحو احسن بسازند. به نحوی می توان گفت که اگر به تاریخچه ی رتبه های برتر کنکور در سال های قبل توجه کنید، متوجه می شوید که درصد بسیار بالایی از آنها در مدارس تیزهوشان درس خوانده اند. یکی از راه های قبولی در مدارس تیزهوشان اهواز، شرکت در کلاس های استاد پوریا رجب زاده در آموزشگاه موفق، بهترین آموزشگاه تیزهوشان اهواز میباشد، زیرا به طور تخصصی به تدریس دروس و تکنیک های انحصاری برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم و نهم در اهواز میپردازد.

“همچنین میتوانید برای ثبت نام و شرکت در کلاس آنلاین تیزهوشان ششم و نهم به تدریس استاد پوریا رجب زاده وارد صفحه مربوطه شوید”

 

کلاس های هوش و استعداد تحلیلی در اهواز

کلاس های حضوری تیزهوشان در اهواز چه کمکی به شما می کنند؟

آموزشگاه تیزهوشان در اهواز با داشتن برنامه دقیق، مشاوران انگیزشی با تجربه، امکانات آموزشی مناسب و اساتید خبره و توانمند، آماده شدن برای آزمون مدارس تیزهوشان را در کمترین زمان ممکن می سازند. در این راستا برای قبولی و پذیرفته شدن دانش آموز، آموزش ها و تکنیک هایی مثل: تست زنی، سریع خوانی و تکنیک های کنکوری تدریس می شود. دانش آموز با یادگیری این تکنیک ها در زمان صرفه جویی کرده و بهترین پاسخ را به سوالات آزمون تیزهوشان می دهد.

 

راه های ثبت نام و قبولی در مدارس تیزهوشان

برای اینکه از سوی مدارس تیزهوشان در سراسر کشور پذیرفته شوید، باید در آزمون هوشی که هر ساله برگزار می شود شرکت و با کسب درصد نمره ی قابل توجهی از دروس، قبول شوید. دانش آموزان اهوازی برای قبولی در مدارس تیزهوشان اهواز، می توانند در کلاس های حضوری تیزهوشان در اهواز شرکت کنند.

 

کلاس های حضوری تیزهوشان در اهواز بهترین راه برای قبولی در امتحانات تیزهوشان

ناگفته نماند که برای ورود به آزمون مدارس تیزهوشان، باید تمام اهتمام خود را به خرج داده و از تمام امکانات موجود استفاده کنید. یکی از بهترین راه ها برای قبولی در تیزهوشان، شرکت کردن در کلاس های حضوری معتبر تیزهوشان می باشد.

 

فواید کلاس تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم در اهواز

فواید و امکانات کلاس های حضوری تیزهوشان در اهواز

در ادامه مطلب فواید و امکانات کلاس های حضوری تیزهوشان در اهواز را معرفی خواهیم کرد:

والدین با ثبت نام فرزندشان در  کلاس های هوش و استعداد تحلیلی در اهواز می توانند  آینده درخشانی برای فرزند خود رقم بزنند. از مزایای آموزشگاه هوش و استعداد تحلیلی در اهواز، در اختیار داشتن بهترین منابع آموزشی می باشد. همچنین پشتیبانی 24 ساعته کلاس های تیزهوشان، به دانش آموز این امکان را می دهد که در هر ساعت بتواند مشکلات تحصیلی خود را برطرف کند. مشاوره تحصیلی در طول تحصیل و مهیا کردن فضای آرام جهت رشد دانش آموز نیز از مزایای کلاس های حضوری تیزهوشان استاد پوریا رجب زاده در اهواز می باشد.

 

کلاس های حضوری تیزهوشان اهواز در چه مقطعی پذیرش دارند؟

کلاس حضوری تیزهوشان اهواز آموزشگاه موفق آماده پذیرش دانش آموزان پایه چهارم تا نهم میباشد. آزمون تیزهوشان برای پایه ششم به هفتم و نهم به دهم است.

 

بهترین زمان شرکت در کلاس های آمادگی آزمون تیزهوشان چه زمانی است؟

بهترین زمان شرکت در آزمون های آمادگی تیزهوشان همین الان است! پایه ششم زمان مناسبی و برای اطمینان بیشتر میتوان از پایه چهارم و پنجم نیز شروع کرد. بر این اساس دانش آموزانی که سه سال متوسط دوم خود را در کلاس های حضوری تیزهوشان اهواز شرکت کنند، به راحتی قادر به کسب رتبه زیر 1000 کنکور هستند.

 

 

کلاس حضوری تیزهوشان ششم به هفتم در اهواز

اهمیت آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نقش آن در قبولی مدارس تیزهوشان

آماده سازی دانش اموزان برای ورود به مدارس تیزهوشان و آزمون ششم به هفتم برای دانش آموز بسیار مهم و تاثیر گذار است . قرار گرفتن در یک فضای آموزشی درجه یک و کادر آموزشی حرفه ای زمینه ساز ایجاد یک پایه ی قوی برای محصل شده و درخشش دانش آموز در دوره دوم متوسطه را فراهم می کند. نکته آماری جالب این است که 70% رتبه های ممتاز کنکور، خروجی های مدارس تیزهوشان بوده اند.

 

ویژگی های یک موسسه آمادگی آزمون تیزهوشان خوب چیست؟

والدین برای انتخاب یک کلاس حضوری تیزهوشان به نکات زیر توجه کنند:

  • قبولی های کلاس در آزمون تیزهوشان بررسی شود.
  • تجربه و تخصص کادر و اساتید کلاس سنجیده شود.
  • کلاس بر اساس تحقیقات میدانی و نه تبلیغات انتخاب گردد.
  • والدین برنامه تحصیلی و متون علمی مورد استفاده برای تدریس را مطالعه کند.
  • پشتیبانی و داشتن مشاور تحصیلی در انتخاب کلاس نیز اهمیت دارد.
  • نظارت تحصیلی، انظباطی بر دانش آموزان نیز از ویژگی های یک کلاس خوب می باشد.
  • از نمونه سوالات استاندارد استفاده کنید
  • وجود آزمون های تعیین سطح و جمع بندی از لازمه های یک اموزشگاه خوب تیزهوشان می باشد در صورت فقدان چنین خصوصیتی در یک اموزشگاه آن را انتخاب نکنید
  • یک آموزشگاه خوب باید بتواند علاوه بر ارتباط موثر با دانش اموز با والدین آن هم ارتباط بگیرد

کلاس های استاد پوریا رجب زاده تمامی ویژگی های ذکر شده یک کلاس آمادگی تیزهوشان مناسب را داراست. شما میتوانید برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره: 09014027356 تماس بگیرید

 

کلاس های تیزهوشان مناسب چه کسانی هستند ؟

کلاس های تیزهوشان حضوری اهواز، برای افراد زیر مناسب می باشد:

  • دانش آموزان پایه چهارم، پنجم، ششم ، هفتم، هشتم، نهم
  • دانش آموزانی که کتاب های درسی را حداقل در سطح مدرسه بلد هستند
  • دانش اموزانی که برای قبولی در تیزهوشان مسر هستند و با تصمیم نهایی خود و نه با فشار والدین تصمیم گرفته اند که در چنین شرایطی قرار بگیرند

 

کلاس های تیزهوشان برای چه افرادی مفید نیست؟

کلاس های آمادگی آزمون تیزهوشان برای افراد زیر مناسب نمیباشد:

  • افرادی که علاقه به موفقیت در آزمون تیزهوشان و استفاده از امکانات ویژه مدارس تیزهوشان و همچنین دوستان و همکلاسیانی باهوش ندارند.
  • افرادی که باور دارند اگر انرژی و هدف خود را در زمینه های دیگری صرف کنند موفق میشوند.
  • افرادی که برای تفریح و وقت گذراندن به سمت آموزشگاه های تیزهوشان می روند، وقتشان را هدر داده اند و به نتیجه نخواهند رسید.
  • افرادی که صرفا با زور و فشار والدین وارد کلاسها میشوند و هیچگونه تلاش و رغبتی برای موفقیت در آزمون تیزهوشان و آینده تحصیلی خود ندارند

 

کلام آخر

وجود یک آموزشگاه و مشاور تیزهوشان برای ورود دانش آموز به مدارس سمپاد مهم است. کلاس حضوری سمپاد در اهواز به دانش آموزانی که هنوز پختگی کامل را برای چنین آزمونی پیدا نکرده اند، این امکان را می دهد که با خیال آسوده آمادگی خود را برای آزمون هوش و استعداد تحلیلی بدست بیاورد.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره: 09014027356 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید