بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان ششم به هفتم 1402-1403

بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان ششم به هفتم 1402-1403

مدارس تیزهوشان و سمپاد، بهترین و معتبر ترین مدارس در ایران هستند که به دانش آموزان با استعداد کمک می کند تا زمینه رشد و شکوفایی شان فراهم شود. اما قبول شدن در مدارس تیزهوشان کار ساده‌ای نیست و نیاز به تلاش و زحمت بسیار زیادی دارد. یکی از مراحل مهم آمادگی برای قبول شدن در آزمون ورودی تیزهوشان، شرکت در آزمون‌های شبیه ساز است.

آزمون شبیه ساز تیزهوشان چیست؟

آزمون شبیه ساز تیزهوشان، آزمونی مشابه آزمون تیزهوشان است که دانش آموزان با شرکت در این آزمون ها می توانند سطح آمادگی خود را بسنجند و موقعیت آزمون اصلی را برای خود شبیه سازی کنند.

متقاضیان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چهت شرکت در بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان ششم به هفتم و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09014027356 تماس بگیرند. همچنین می توانند از آزمون شبیه ساز هوش تجسمی استاد پوریا رجب زاده جهت تقویت هوش تجسمی خود استفاده کنند.

بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان ششم و نهم به صورت حضوری در اهواز و آنلاین توسط استاد پوریا رجب زاده برگزار میگردد.

اهمیت استفاده از آزمون شبیه ساز تیزهوشان

اهمیت استفاده از آزمون شبیه ساز تیزهوشان در قبولی تیزهوشان

شرکت در آزمون های شبیه ساز، تاثیر بسیار زیادی در قبولی آزمون ورودی تیزهوشان دارد. این آزمون های شبیه ساز به دانش آموزان کمک می کنند تا با ساختار آزمون ورودی آشنا شوند و تجربه واقعی را قبل از آزمون اصلی به دست آورند.

دانش آموزان با شرکت در آزمون های شبیه ساز تیزهوشان علاوه بر تجربه واقعی آزمون اصلی، می توانند نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند و برای برطرف کردن نقاط ضعف خود تلاش کنند.

ویژگی های یک آزمون شبیه ساز استاندارد تیزهوشان

  • سطح آزمون: سوالات آزمون شبیه ساز تیزهوشان باید در همان سطح آزمون تیزهوشان باشد، چون اگر سطح سوالات از آزمون تیزهوشان بالاتر باشد داوطلبان درصد های خوبی کسب نمی کنند و روحیشان را از دست می دهند. و اگر سطح سوالات پایین تر از تیزهوشان باشد، داوطلبان امید واهی می گیرند.
  • دقت در طرح سوالات آزمون: سوالات آزمون شبیه ساز تیزهوشان باید با دقت بالایی طراحی شوند و قبل از آزمون توسط اساتید بررسی شوند تا مشکلی در سوالات آزمون شبیه ساز نباشد.
  • زمانبندی استاندارد: زمانی که برای جواب دادن به سوالات دارید باید دقیقا همانند آزمون تیزهوشان باشد تا دانش آموزان با نحوه مدیرت زمان خود برای حل سوالات آزمون تیزهوشان آشنا شوند و در آزمون اصلی به کمبود زمان دچار نشوند.
  • کارنامه مناسب: بعد از آزمون شبیه ساز تیزهوشان باید در اصرع وقت کارنامه آزمون آماد شود و شامل مورادی مانند درصدهای دروس، سوالات جواب داده شده و… باشد.

در نهایت، آزمون شبیه ساز تیزهوشان به داوطلبانی که قصد تحصیل در مدارس تیزهوشان دارند کمک بسیار زیادی می کند تا هم با نحوه و موقعیت آزمون اصلی و سطح سوالات آشنا شوند و خود را برای آزمون اصلی آماده کنند و بتوانند نمره قبولی را کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید