بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان نهم به دهم 1402-1403

بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان نهم به دهم 1402-1403

شرکت در آزمون شبیه ساز تیزهوشان یکی از راه های خوبی است که دانش آموزان می توانند خود را برای حضور در آزمون اصلی تیزهوشان آماده نمایند. آزمون شبیه ساز برای دانش آموزان پایه نهم که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم دارند فرصت خوبی است تا هم استعداد تحلیلی و هم استعداد تحصیلی خود را محک بزنند.

بهترین آزمون شبیه ساز نهم به دهم

بهترین آزمون شبیه ساز نهم به دهم

آزمون شبیه ساز تیزهوشان، یکی از بهترین راه هایی است که دانش آموزان می توانند با شرکت در این آزمون ها سطح آمادگی خود را بسنجند و موقعیت آزمون اصلی را برای خود شبیه سازی کنند.

متقاضیان آزمون تیزهوشان نهم به دهم چهت شرکت در بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان نهم به دهم و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09014027356 تماس بگیرند.

بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان ششم و نهم به صورت حضوری در اهواز و آنلاین توسط استاد پوریا رجب زاده برگزار میگردد.

بهترین راه کار ها برای قبول شدن در آزمون ورودی تیزهوشان

  • برنامه ریزی اصولی: یکی از مهم‌ترین موارد برای قبولی در آزمون ورودی، برنامه ریزی است؛ متاسفانه بسیاری از دانش آموزان با وجود کسب نمرات خوب در امتحانات مدرسه اما به دلیل عدم برنامه ریزی درست و مناسب نمی‌توانند نتیجه مطلوب را در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان کسب نمایند.
  • شرکت در آزمون شبیه ساز تیزهوشان: شرکت در آزمون شبیه ساز تیزهوشان که دارای سطح استانداردی باشد و نحوه برگزاری آن مشابه آزمون اصلی تیزهوشان باشد، دانش آموزان را با شرایط آزمون آشنا کرد و نقش موثری در کاهش استرس و اضطراب آن‌ها دارد. همچنین تحلیل و بررسی آزمون پس از دریافت کارنامه، باعث می‌شود تا شما نقاط قوت و ضعف خود را کشف کرده و بتوانید در جهت رفع نقاط ضعف خود اقدام نمایید.
  • ثبت نام در کلاس های آمادگی آزمون ورودی: کلاس و آموزشگاه های زیادی در کشور هستند که اقدام به برگزاری کلاس برای آمادگی دانش آموزان برای آزمون تیزهوشان می کنند. دانش آموزان می توانند در کلاس آنلاین تیزهوشان استاد پوریا رجب زاده جهت تقویت مهارت استعداد تحلیلی و تحصیلی خود شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید