راه های تقویت هوش تصویری، کلامی، ریاضی، فضایی برای تیزهوشان

راه های تقویت هوش تصویری، کلامی، ریاضی، فضایی

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان دارند، باید از هوش و استعداد بالایی برخوردار باشند تا بتواند راحت تر در این آزمون قبول شوند و بتوانند در مدارس تیزهوشان و سمپاد به تحصیل ادامه دهند. داوطلبان برای قبول شدن در این آزمون باید در زمینه هوش تصویری، کلامی، ریاضی و تجسمی استعداد بالایی داشته باشند تا بتواند به سوالات به راحتی پاسخ دهند. در این مقاله ما قصد داریم، راه های تقویت هوش تصویری، کلامی، ریاضی، فضایی برای راحت تر قبول شدن در آزمون تیزهوشان را معرفی کنیم.

معرفی راه های تقویت هوش تصویری

معرفی راه های تقویت هوش تصویری

پاسخ به سوالات هوش تصویری و انجام دادن آزمون های هوش تصویری به شما کمک می کند توانایی ذهنتان را در تصویرسازی، به خاطرسپاری اشکال و تجسم سه بعدی به چالش بکشید. پاسخ به سؤالات این تست‌ها نیازمند آن است که اشکال روی صفحه را در ذهن تجسم کرده و حدس بزنید پاسخ درست چیست. شاید این تست‌ها در ظاهر ساده به نظر بیایند، اما واقعیت این است که تجسم تصاویر در ذهن به این سادگی‌ها هم نیست. دانش آموزان می توانند از دوره صفر تا صد هوش تصویری استاد پوریا رجب زاده جهت تقویت هوش تصویری استفاده نمایند.

معرفی راه های تقویت هوش کلامی

صحبت کردن با دیگران یکی از راه های افزایش هوش کلامی است. از هر فرصتی برای صحبت با دیگران استفاده کنید و از ایده‌ها، نظرات و تجربه‌های آن‌ها استفاده کنید. دانش آموزان می توانند از پکیج جامع هوش کلامی استاد پوریا رجب زاده جهت تقویت هوش کلامی استفاده نمایند. همچنین بازی‌هایی مانند درست کردن پازل، اجرای پانتومیم و حل جدول باعث تقویت هوش کلامی شما می‌شود. علاوه بر اینها نوشتن نامه هم بر تقویت هوش کلامی تاثیر دارد.

معرفی راه های تقویت هوش ریاضی

حل کردن معما و بازی کردن با پازل، یک روش عالی برای افزایش تفکر منطقی و تقویت هوش ریاض محسوب می‌شود. این تمرین زمان زیادی نمی‌برد و درعین‌حال لذت‌بخش خواهد بود. همچنین بازی های فکری و تخته ای که قدیم تر ها بیشتر رواج داشتند روشی جذاب برای تقویت هوش ریاضی منطقی به حساب می آیند. علاوه بر اینها، یادگیری چرتکه و روش‌های محاسبه با آن می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی در افزایش توانایی منطقی مغز و درنتیجه تقویت هوش ریاضی داشته باشد

معرفی راه های تقویت هوش تجسمی فضایی

پاسخ به سوالات هوش تجسمی و انجام دادن آزمون شبیه ساز هوش تجسمی به شما کمک می کند تا توانایی هوش تجسمی خود را تقویت کنید. دانش آموزان می توانند از پکیج جامع هوش تجسمی استاد پوریا رجب زاده جهت تقویت هوش تجسمی استفاده نمایند. همچنین بازی هایی مانند: شطرنج، لگو، پازل های سه بعدی، بازی های کامپیوتری و … برای تقویت هوش فضایی مفید هستند.

دیدگاهتان را بنویسید